26 Mayıs 2015 Salı

Feminizm bir illettir arkadaşlar

Hakikaten feministlik bir bela bir hıyanet evlenmemiş, birisi için baba evinde bir düşman evlenince de, koca evinde bir tehlikedir bana göre ki`; Allah'a sığınıyorum bu durumdan .

Şöyle ki ben hiç feminist olmadım olamadım (ezik miyim tabi ki de hayır]

Yetiştirilme faktöründen dolayı çünkü annem babama çok acıyan ve merhamet duyan bir hanımdı bizde öyleydi ama herkese göre değişen bir şeydi çevremde gördüklerim beni sorgulamaya itti sonraları annelerde bir hınç vardı ben yapamadım kızım ayaklarının üstünde dursun okusun babayı  ikinci planda gören bir zihniyetle kız çocuğu yetiştiriyorlardı savundukları tez ideaları erkeğe muhtaç olmadan ayaklarının üstünde durmak tamam eğitim kariyer çok güzel olgular ama bunun içi boştu doldurulması lazımdı unuttukları bir şey vardı güzel ahlak bu sihirli kelime şık durmamıştı kızlarımızda ayakların üstünde durulurken çok tavizler verildi Şayet eğitim kültür  güzel ahlak hasletler  aynı orantıda gitseydi o zaman evlerde donanımlı munis şefkatli eşler anneler ablalar kız kardeşler olacaktı yada evliliğe hazırlanan genç kızlarımız

Arkadaşımın gittiği bir düğünde  gelin adayı kulis yapıyormuş dua edin benim dediğim olsun evlilikte diye ama evlilikleri sadece üç ay sürmüştü dediği olmamıştı yani herhalde kendisine göre. Ne olmuştu bizim sevgimize bir kariyerle mi son bulmuştu bu kadar gönlümüzü sevgiye ne zaman kapatır olmuştuk bütün eğitimler kariyerler erkeğe güç gösterisinde bulunmak   ve meydan okumak için miydi yani bunun toplumda böyle algılanması evllikten soğukluğa veyahutta evlenmemeye giden sonuçlar doğurmuştur.

 Aileden kaynaklanmaması için feminist duyguları kızlarımıza empoze etmemek adına öncelikle babalar baba gibi olmalı en son duymamalıdırlar her şeyi daha etkin olup ipleri ellerine alıp Hazret Muhammedin ailedeki rolünü örnek alarak bu işi götürürmeleri  gerekmektedir ozaman herşey daha iyi olacak eminim yoksa 
müslümanın feministimi olurmuş müslümanlardanda duygu asenalarmı çıkaracağız bu gidişle dedirtmeyelim başka kesimlere

1 yorum: